Online shop



Pomoć pri online kupovini

Način formiranja online porudžbine:

1. Kliknite na sliku proizvoda koji vas interesuje, ili u meniju izaberite grupu proizvoda.

2. Otvoriće vam se uvećana slika proizvoda, zajedno sa cenom i njegovim tehničkim opisom.

3. U polje "Količina" upišite količinu koju želite da kupite. Eventualne korekcije upisane količine, na osnovu veličine fabričkog pakovanja proizvoda, usaglasićemo sa vašom porudžbinom.

4. Kliknite na dugme "Dodajte u korpu".

5. Sa desne strane fotografije proizvoda, pojaviće se obaveštenje "Dodato u korpu".

6. Ukoliko želite da vidite sadržaj i vrednost vaše porudžbine, kliknite na dugme "E-korpa", u gornjem desnom uglu ekrana koje se nalazi pored simbola korpe.

7. Ukoliko vašoj porudžbini želite da dodate još neki artikal kliknite na naziv kategorije iz koje želite da odaberete sledeći artikal, odaberite proizvod, kliknite na fotografiju, za uvećani prikaz i na isti način dodajte u korpu, kao i prethodni.

8. Proveru sadržaja vaše korpe uvek vršite na isti način, klikom na duge "E-korpa", u gornjem desnom uglu ekrana. Na prikazu vaše porudžbine, na kraju svakog reda nalazi se dugme "izbriši". Klikom na ovo dugme odabrani artikal možete obrisati sa vaše porudžbine, nakon čega možete ponovo odabrati isti artikal sa izmenjenom količinom, drugi artikal ili odustati od artikla i time smanjiti broj poručenih artikala. Na pregledu vaše porudžbine prikazani su svi podaci o poručenim artiklima, sa posebno  iskazanom cenom bez PDV-a, sa iznosom uračunatog PDV-a, i finansijskom rekapitulacijom porudžbine.Ukoliko ste završili sa izborom željenih artikala prelazite na popunjavanje tabele "Podaci o naručiocu", koja se nalazi ispod prikaza vaše porudžbine.

9. Prvi korak je izbor kupca (pravno ili fizičko lice).

10. U polje "Vaše ime" upišite svoje ime i prezime.

11. U polje "Adresa" upišite ulicu i broj na koju želite da bude isporučena pošiljka.

12. U polje "Grad" upišite naziv grada ili mesta kome pripada prethodno navedena adresa.

13. U polje "Poštanski broj" upišite poštanski broj mesta ili grada.

14. U polje "Telefon" upišite svoj broj telefona (mobilni, fiksni, ili oba broja), na koje vas možemo kontaktirati, ukoliko se za tim ukaže potreba.

15. U polje "Vaš e-mail", upišite svoju mejl adresu. Ona može da se razlikuje od mejl adrese sa koje šaljete porudžbinu, i treba da odgovara mejl adresi na koju želite da primite predračun, pitanje ili informaciju koja se odnosi na vašu porudžbinu.

16. U polje "Vaša poruka", upišite bilo koju napomenu, koja je, prema vašem mišljenju, od značaja za vašu porudžbinu. Naprimer: "Želim da mi robu isporučite 18.06.2012. godine, posle 12,00 časova".

17. Klikom na dugme "Poruči", otovorićete novi ekranski prikaz sa svim podacima, o poručenim artiklima, vašim kontakt podacima, brojem računa, i izborom načina plaćanja: "Faktura" ili "Uplatnicom".

18. Odaberite izbor "Faktura", jer se u zavisnosti od mesta isporuke, vrednosti pošiljke, roka za isporuku vrednosti robe dodaje trošak isporuke, koji se iskazuje kao posebna stavka na predračunu, ukoliko isporuka nije besplatna.

19. Nakon izbora ove opcije na ekranu će se pojaviti tekst zahvalnice, sa obaveštenjem, da će na mejl koji ste naveli u porudžbini ubrzo stići predračun sa eventualno dodatim troškovima isporuke, u zavisnosti  od vašeg mesta stanovanja, odnosno od adrese na koju želite da vam isporučimo kupljenu robu.

20. Vaša porudžbina nije obavezujuća. To znači da od iste možete odustati i nakon dobijanja našeg predračuna, ukoliko u roku, navedenom na predračunu, ne izvršite uplatu.

21. Lični podaci koje nam dostavljate  za kontakt, su zaštićeni i sa njima se postupa u skladu sa propisima o tajnosti ličnih podataka. Oni isključivo služe našem Sektoru online prodaje. Prilikom telefonskog poziva odnosno slanja porudžbine istovremeno dajete saglasnost  da vam se naš Sektor online prodaje može obraćati pismenim, telefonskim ili elektornskim putem, i dostavljati materijale koji će vas obaveštavati o pogodnostima i novostima u našoj ponudi.

22. Molimo vas da prilikom promene adrese  ili ličnih podataka obavestite naš Sektor online prodaje da bi i dalje nesmetano mogli da dobijate sve informacije o našoj ponudi.

23. Eventualne reklamacije na naše proizvode i usluge uputite našem Sektoru online prodaje, u vremenu od 08,00 - 15,00 časova.

24. U slučaju da vam je roba stigla oštećena, prijavite reklamaciju u roku od 24 časa. U slučaju ostalih reklamacija, rok za prijavljivanje reklamacija je 7 dana od dana preuzimanja robe.

25. Ukoliko niste zadovoljni preuzetim proizvodom, možete ga uz prethodni dogovor vratiti, prema postojećem Zakonu o zaštiti potrošača.

26. Troškove transporta artikala, koje želie da vratite, snosite vi, kao kupac.

Poručivanje telefonom:

Pirlikom poručivanja robe telefonom ili info upita koristite sledeće brojeve telefona: +381 (11) 34 74 457, 34 74 456,  28 89 240 (Sektor online prodaje).

Račun i garancija za kupljenu robu:

Uz pošiljku uvek dobijate račun za kupljenu robu, kao i garanciju (ukoliko proizvod podleže garanciji).

Sektor online prodaje